2011. május 15., vasárnap

"Első bejegyzés"

Helló, emberek!
Sok-sok szeretettel köszöntök mindenkit az újabb blogomon. Nagy örömmel láttam, hogy már van 8 követőm. Remélem, hogy ez csak gyarapodni fog, és tetszik majd a történetem. :P Hamarosan felkerül majd, de addig is itt egy részlet az első fejezetből (ami nagyon gyenge lesz, mivel még nem indulnak be a szálak) :

- Kisasszony, az igazgatóiba! – mutatott az ajtó felé Mrs. Jonson, a nyelvtantanár. Aki immár egy vörös rák volt. Lauren összeszedte a cuccait, leszegett fejjel kiment a tanteremből. Ekkor rossz előérzete támadt. Reflexből oldalra nézett, és meglátott egy férfit. De nem tudta kivenni az arcát, mivel félhomály volt. Lauren sikítani akart, de egy hang sem jött ki a torkán. Így futásnak eredt.

 nicolee voltam : )

4 megjegyzés:

  1. Hy. :))
    Egyre kíváncsibb vagyok. Várom már azt az első fejezetet, és nem lesz gyenge, ne beszélj hülyeségeket!
    Pussssz <3U.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi vagyok már...alig várom,hogy meghozd az első fejezetet!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jaj, nagyon örülök, hogy Damon/saját szereplőset írsz. Nagyon tetszett eddig az írásod, csak igazából azért nem olvastam az előző történetedet, mert nem igazán vagyok oda Elenáért. De akkor itt most remélem máshogyan lesz. Már a követőd is vagyok, izgatott vagyok mit hozol majd ki ebből. ;)
    Puszi, Fanta_light.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Eddig nagyon bejövős a story! Iszonyat kiváncsi vagyok már! :D Hamar a kövit...És sok sikert a továbbiakban!
    Pussz

    VálaszTörlés