2012. július 10., kedd

Egy kis szívesség :)

Sziasztok! :)
Remélem, jól telik a nyaratok... nagyon régóta befejeztem már a történetet, de mégis szeretnék tőletek egy kis szívességet kérni. :D Az egyik ismerősöm is belefogott az írásba, azonban még nem nagyon vannak olvasói. Ha valakinek kedve támad, vagy netán unatkozik... akkor elolvashat egy nagyon jó kis történetet. ;) Nekem nagyon tetszik, mivel már több fejezetet is olvastam... de eddig még csak első fejezet található meg az oldalon. Előre is köszönöm szépen!

További kellemes nyári szünetet! Xoxo; nicolee <33

Egy lány élete

2 megjegyzés:

  1. Szia! Tetszetős a történeted, legalábbis az biztosan,amit eddig elolvastam,bár szerintem később sem lesz rosszabb. :) Elkérhetném a második fejezet képén annak a lánynak a képét? Én is fanfiction írásba fogtam nemrég, és az a lány pontosan beleillene az elképzeléseimbe. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Köszönöm szépen. Bár, már nagyon régóta nem írok történetet. Legalábbis, nem publikálom... (:P) A The Message második fejeztére gondolsz? Mert amit ide beraktam blogot (Egy lány élete) az viszont, nem az enyém. A képen Hilary Duff van. http://hilary-pics.com/thumbnails.php?album=858 Itt megtalálod. Sok sikert a fanficedhez! :))
    Xoxo

    VálaszTörlés