2011. június 27., hétfő

Depressziós állapot

Ezt muszáj leírnom. Több blogot is olvasok, itt a blogspoton. (nevet nem szeretnék leírni, mert sok van :P) Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy "Én hol vagyok hozzájuk képest?". Mert nem tudom olyan szépen leírni a gondolataimat, a körülményeket, és mikor olvasom más blogját kicsit bepánikolok. Ne értsetek félre, nem hagyom abba történetet (pedig már megfordult a fejembe), mert tényleg nagyon jól esnek a kommentárok, és az, hogy csak egy csomó követőm. Tényleg! Olyan hihetetlen. Ezért köszönöm. <3 Csak olyan furcsa elhinni, hogy van akinek tetszik az az "ocsmányság" amit alkotok. Ne vegyetek komolyan! Amikor rám jön a hoppáré nem érdemes. :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem erről az a véleményem, hogy ők is elkezdték valahol. Nekik sem volt rögtön az első öt percben 100 olvasója. Ők is ugyanúgy kezdték, mint te vagy én. Majd sikerül neked is! :D :)
    xx. V.

    VálaszTörlés
  2. ahogy a nagyanyám mondaná, hülye vagy te csak nem forogsz. remélem rám közel sem gondoltál, miközben ezt írtad, mert akkor azonnal lecsavarom a fejed a helyéről, mikor találkozunk! xD

    Aztán meg, ehhez annyit tudok hozzáfűzni, hogy GYA-KOR-LÁS! Írj, írj, írj bármit bármikor és fejlődni fogsz. Már eddig is sokat fejlődtél!
    Ám meg a hangulatábrázolást úgy is gyakorolhatod, hogy olyan dolgokat írsz, amilyen épp a kedved. ;) (miért van ennyi 18+-osom??????? :$ xD)

    Na szóval, itt befejeztem a rizsázást, gyere fel msnre, vagy bárhova!

    <3U. never give up!

    VálaszTörlés
  3. Én nem tetszik-et nyomtam, mert egyszerűen dilinyós vagy. Egyetértek Valerie-vel, mindenki itt kezdi. Killával pedig abban, hogy gyakorolni kell! Én is írok novellákat, és jelentkezek pályázatokra... (Az már egy másik dolog, hogy eddig csak egy pályázaton voltam, arról is elkésett a művem, de most a másodikra időben meglesz... ;D)
    Puszi

    VálaszTörlés